Dlaczego warto poddać się zabiegom pozwalającym na usunięcie cellulitu?

manicure hybrydowy żoliborzCellulit to bardzo przykra utrata elastyczności skóry szczególnie w takich miejscach, jak uda czy pośladki.
Wiele kobiet ma z tym olbrzymi problem.
Chociaż istnieje na rynku sporo preparatów, które pomagają w jakiś sposób uelastycznić skórę, to jednak w przypadku nadwrażliwości na jakieś składniki takiego kremu możemy tylko pogorszyć swój stan.
W takiej sytuacji warto poddać się zabiegom, które pozwalają na redukcję cellulitu.
Trzeba przyznać, że usunięcie cellulitu jest obecnie możliwe właściwie tylko przez taki zabieg.

Dzięki skorzystaniu z takiej możliwości wiele kobiet może nie tylko pozbyć się ?pomarańczowej skórki?, ale także często odbudować poczucie własnej wartości.

Historia szamponu do włosów

Słowo "shampoo" pochodzi od nazwy tradycyjnego perskiego i hinduskiego masażu włosów z użyciem wyciągów z ziół, a do Europy trafiło dzięki żeglarzom. Jeszcze na przełomie XIX i XX wieku do mycia głowy wykorzystywano szare mydło, które z uwagi na zasadowy odczyn miało niekorzystny wpływ na włosy - stawały się matowe i trudne do rozczesania. Aby temu zapobiec, stosowano dodatkowo środki o odczynie kwaśnym, np.
ocet. W 1903 r.

Hans Schwarzkopf wprowadził na rynek pierwszy szampon w proszku rozpuszczalnym w wodzie, który dzięki niskiej cenie (20 fenigów za saszetkę) szybko zyskał popularność.

W 1908 r.

asortyment Szwarzkopfa obejmował już szereg szamponów na bazie jajek, dziegciu i rumianku.

Od 1909 r.

szampony w proszku produkowano w USA - puszka produktu Canthrox kosztowała 50 centów i wystarczała na 15 myć.

Według producenta szampon miał zapobiegać łupieżowi, wypadaniu włosów oraz siwieniu. W 1927 roku, już po śmierci Swarzkopfa, jego firma wprowadziła na rynek pierwszy szampon w płynie, który natychmiast stał się rynkowym przebojem.
W kolejnym roku firma opatentowała pierwszą odżywkę do włosów o nazwie Szwarzkopf Haarglanz. Na lata 40.

XX w.

przypadł dalszy rozwój rynku szamponów.
W USA pojawił się Lustre-Creme - do jego reklamy producent zatrudnił m. in. Marilyn Monroe i Elizabeth Taylor. Slogan reklamowy brzmiał: "cztery na pięć gwiazd Hollywoodu używa Lustre-Creme". Tymczasem w 1949 r. w sprzedaży pojawił się Schauma Swarzkopf, a jego nazwa (niem.

Schaum - piana) stała się w RFN synonimem szamponu. Pierwszy polski szampon w płynie został wyprodukowany w latach 60.

XX wieku - nosił nazwę Finezja, a jego producentem była firma Miraculum z Krakowa.

Następnie na rynku pojawił się znany do dziś szampon dla dzieci Bambino.

1 Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Szampon

Dlaczego warto udać się do kosmetyczki?

manicure hybrydowy żoliborz Profesjonalne zabiegi kosmetyczne, którym możemy poddać się w specjalnych salonach spa mają wiele zalet.
Doskonale można to zauważyć na przykładzie wykonywanego w salonach kosmetycznych manicure.
Dzięki specjalnym substancjom, które posiada kosmetyczka nasze paznokcie mogą być o wiele ładniejsze, a nałożony na nie lakier dłużej może utrzymywać się na płytce paznokcia.
Chociaż istnieje na rynku spory wybór, jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to kosmetyczka na pewno posiada o wiele lepszej jakości produkty.

Co więcej, niejedna kosmetyczka stwarza na paznokciach prawdziwe arcydzieła, misterne wzroki, co jest na pewno olbrzymią zaletą profesjonalnego manicure, a tego nie jesteśmy w stanie wykonać samodzielnie.