naklejki reklamowe

Na rynku jest dostępnych wiele metod reklamy, np.

, które zamawia się w w pracowniach reklamy i naklejać je na różne rzeczy.

Jakie jeszcze poligraficzne produkty pomagają w marketingu?

Jak uzyskać dowolny kolor do druku

Każdy druk musi posiadać wzornik barw, które wykorzystywane są w całym procesie.
Nie jest tajemnicą, że tusze są mieszane, aby uzyskać więcej barw.
Podstawową przestrzenią barw w druku jest CMYK, na którą składają się kolejno kolory: C - Cyjan, odcień koloru niebieskiego M - Magneta, czyli inaczej karmazynowy Y - Yellow (Żółty) K - Black (Czarny) Łączenie tych kolorów umożliwia uzyskanie każdej barwy, którą potem można przenieść na druk np.

naklejek, wizytówek czy plakatów.

Istnieją różne metody druku i mieszania barw, jednak właśnie CMYK jest tym najpopularniejszym i stosowanym zarówno profesjonalnie jak i w biurowych drukarkach i maszynach wielofunkcyjnych.

Czym jest naklejka? Odpowiada Wikipedia

Naklejka jest kawałkiem folii lub papieru, najczęściej posiadającym samoprzylepne właściwości, co umożliwia jej przyczepienie na powierzchnię płaską. W zależności od użytego kleju naklejka ma różne właściwości; kleje stałe na trwale utrzymują naklejkę na powierzchni, kleje o budowie mikrosferycznej, umożliwiający przemieszczanie i bezśladowe usuwanie naklejek Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Naklejka

Druk i jego numerowanie

naklejki reklamowe Zjawisko numerowania druku może służyć jako swoista metoda zabezpieczająca, czyli druk zabezpieczający. Dowody osobiste, karty płatnicze i inne ważne dokumenty.
Metody na druk numeru jest kilka, może to być zwykły druk typograficzny, druk laserowy, wypukły, czy hologram. W druku cyfrowym można jeszcze nadawać unikalny numer podczas samego procesu drukowania.
Co ciekawe nie tylko ważne dokumenty ulegają numeracji.

Często numerowane są partie produktów, np.

puszki czy folie do pakowania produktów spożywczych, jednak nie jest to jako tako numerowanie druku, a numer danej partii..

Widok do druku:

naklejki reklamowe