Google ocenia wysoko teksty: Metoda ta została podchwycona przez różne organizacje.
Używał argumentów trafiających w dany typ osobowości. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Metoda ta jest odrębnym nurtem content marketingu.Jej fenomen polega na uznaniu osobowości odbiorcy za bardziej istotny element, niż jego hobby czy zainteresowania.
Pozwala budować treść w sposób przemawiający do osobowości człowieka.Do osoby neurotycznej przemawiać będą argumenty grające na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przemówią treści poparte statystykami. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
Inbound Marketing czyli tzw..?marketing przychodzący?, to strategia marketingu, polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
Strategia inbound marketingu powstała w opozycji do tradycyjnych metod, bazujących na agresywnej formie reklamy, takiej jak spoty reklamowe, bilbordy czy wyskakujące okna (z ang.(outbound marketing).
Jej celem jest zbudowanie świadomości marki oraz wypracowanie długotrwałej relacji z klientami, opartej na dwustronnym modelu komunikacji i zaangażowaniu obydwu stron. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing